1 Oktober, projekt pågång.

  
Idag är det Måndag och imorrn har vi Föräldramöte på jobbet, så imorrn blir det att jobba sent. Kvällsmöten har vi även nästa vecka, många sena kvällar nu och dom är alltid lika jobbiga. Det blir ju tyvärr ingen tid för mig och Noah, han brukar sova när jag kommer hem från kvällsmötena. Men det är väl så det är att jobba och ha barn.
 
Idag efter jobbet blev det en sväng till Tuna Park för lite shopping åt Noah, så nu har vi ett litet projekt pågång här hemma. Så spännande. Nu skall jag krypa ner i sängen och läsa lite Tras, utbildning på Torsdag igen. Får se hur mycket jag kan koncentrera mig på boken, så spännande med vårt lilla projket här hemma. Tankarna ligger verkligen där. 
 

1 Oktober 2012
Tidig registrering av språkutveckling



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0