Höstdag i skogen

 
Idag åkte vi ut till skogen en sväng, det var meningen att vi skulle grillat i skogen idag, men killen glömde att fixa iordning kycklingen igår. Så det får bli en annan helg, ihelgen som kommer har vi nog fullt upp med all shopping ifrån Ullared, vi ska dit och handla lite julklappar. Vi brukar åka dit och försöka handla till alla utom barnen, så har vi bara dom att fokusera på sen när alla andra är färdiga.
 
Jag tycker inte att dom har några bra leksaker eller kläder, så det tar vi en tripp till Stockholm sen och shoppar när det närmar sig jul. Så det blir lite julshopping feeling också.
 
Jag hoppas på att min matta som jag vill ha skall finnas och en ljuslykta som jag länga velat ha. Jag är sugen på en byrå till sovrummet att ha mina träningskläder i och då får jag ju plats med lite mer ljuslyktor.
 
2 Oktober 2016
En dag ute i skogen



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0